1 Aralık 2012 Cumartesi

EKMEK GETİR BABA !








Sen bilmiyorsun. Ben her sabah seni kaybetmek korkusuyla uyanıyorum. Seni her gün arıyorum ya telefonla, sesinin tanısından sana hissettirmeden nasıl olduğunu anlamaya çalışıyorum. Hani sen kapatırken kendine iyi bak, üzülme hiçbir şeye diyorsun ya ! Sen üzülme baba . Sen üzülme !


Yaşlandın biliyorum, evet dizlerin ağrıyor, evet fizik tedavi iyi gelmedi, evet yoruluyorsun.


Ah! baba defalarca dinledim bunları. Sen dedikçe ben daha çok endişeleniyorum. Derin yeşil gözlerine bakıyorum bir de yıllarlın anısının biriktiği yüzündeki çizgilere. Gördüğüm hep aynı. Ücra köşelerdeki hüzün …

Anneme diyorum bazen ; “üzmeyin birbirinizi, kaybedince anlaşılıyor değerler ve yalnızlık zor”

Abim ölünce kaybettim senin diğer yarını biliyorum. Mezarına kapanıp gitme diye hüngür hüngür ağladığın gün hiç gözümün önünden gitmiyor. Sanırım o manzarayı gören hiç kimsenin gözünün önünden gitmiyor. Evlat acısı ne zormuş babam….


Hani bana her baktığından gözlerin doluyor ya, hani ben gözlerimi kaçırıp gülümseyerek hemen lafı değiştiriyorum ya, ah!  babam içim yanıyor. Sana şöyle sımsıkı sarılıp babam benim için endişelenme ben iyiyim demeye cesaret edemiyorum. Biliyorum ki o yeşil gözlerden her daim hazır iki damla süzülecek…

Sen hiç üzülme istiyorum, hiç üzülme…

Senin hiçbir yerin ağrımasın ve sen her zamanki telaşınla hayatın arkasından hep koşturmaya devam et.


Hiperaktif ve babaların en duygusalı, en sulu gözlüsü sensin biliyor musun ?


Bana her gelişinde getirdiğin ekmekleri bekleyeceğim, Foça yoğurdunu özleyeceğim, birde, birde bir şeye ihtiyacın var mı?  deyişlerini…


İşte, sen gitmeden bunları sana söylemek istedim.  Aksi taktirde sen gittikten sonra içimden geçirmişim ne fayda…


Ben seni kaybetmeye hiç hazır değilim ve olmayacağım…

Seni ekmek kadar, tuz kadar, su kadar vazgeçilmez seveceğim…
Kocaman yüreğim ve sonsuz sevgilerimle….

İMZA; KIZIN 


http://imzakizin.com/2012/11/29/selma-uruktanin-mektubu/


2 yorum:

  1. Güzel yeşil gözlü kadın, Kelebek;
    Babasının asil kızı sen... Babacığın hep kapını çalsın elinde ekmeğiyle sana, ağrılar sızılar ve de şikayetler olsun varsın. Ellerinden öperken babanın ve annenin, sana kocaman öpücükler yolluyorum ben de, Duyarlı İzmir kadınına...

    YanıtlaSil
  2. Güzel yeşil gözlü kadın, Kelebek;
    Babasının asil kızı sen... Babacığın hep kapını çalsın elinde ekmeğiyle sana, ağrılar sızılar ve de şikayetler olsun varsın. Ellerinden öperken babanın ve annenin, sana kocaman öpücükler yolluyorum ben de, Duyarlı İzmir kadınına...

    YanıtlaSil