22 Aralık 2011 Perşembe

BEYAZ KURT'UN KIRMIZI BAŞLIKLI'YA İHANETİ !!




    Günlük yürüyüşlerimden birini gerçekleştirdim az önce ve geldim size sıcağı sıcağına yazıyorum. (Acar muhabir ben!) Her zamanki parkurumda yürürken malum sokak köpekleriyle aşina olmuşluğum vardır. Tanırlar beni, ilişmezler...

 Ancak bugün, beyaz kapşonlu bir mont var üzerimde; havada lodos; kafama kapşonu geçirmişim, yağmur kendini hissetirmeden yağmakta....

  Yolun yarısında benim beyaz prensim kurt köpeği –normalde bana hiç pas vermez – beyaz giydiğimden beni kendine yakın mı gördüyse ne, yolumu kesti önümde durdu, bakışıyoruz öyle...Kulağımda kulaklıklarım hafıfçe başını okşadım. Hay ellemez olaydım, flörte yatkın gördü beni… Koca köpek iki ayağı ile kalktı belime dolandı ! Öylece çipil çipil gözlerime bakıyor...

  Bak aslanım, yanılıyorsun ben beyaz giydim ancak senin aradığın dişi değilim dedim.
Cıx…
İmkanı yok belimi bırakmıyor. Hayatım boyunca hiçbir erkeği bu kadar kısa sürede etkilememiştim,
"ben neymişim beahh"  diye de düşünüyorum bir yandan ...

  İnsan bu yaşa gelince, bir kurt köpeği bile motive olmasına yetiyormuş deyip anında havamı pısss diye indirdim. Bırak beni diyorum. Hırrr yapıyor… Ufaktan dişlerini de göstermeye başladı.. Ben oldum mu Yusuf Yusuf .
 Allahım napacak bana yaa diyorum.

   Kulaklıklarımı çıkardım, kulaklarına yaklaştırdım.  Bak şekerim, nefis bir aşk şarkısı çalıyor izin ver,  anılarımızı analım!  Sen eski aşklarını düşün! Yaşımız bile tutmuyor dedim.  Belime sarılmaktan vazgeçti.  Yuppi ! Ten uyumumuz olmadığını anlatabildim sanırım.
 Bayılıyorum ikna kabiliyetime ben.

Yavaştan yürümeye başladım, bir iki adım peşimden geldi sonra durdu...

Arkama bakamıyorum… 
Sevgiliyi terk eden vicdansızın, vicdan azabı var üzerimde…
Ne çok isterdim oysa;  "of offff ben ne adamlar terk ettim böyle" diye  de ja vu yaşamayı !!

Ya arkamdan gelirse !
Ve  "dostluğu, aşkı, okşamayı ittir et abi ben seni istiyorummmm"
 deyip tadıma bakmaya kalkarsa  !
Bir B planım bile yok!!!


Demek ki neymiş ;
Bundan böyle yürüyüş parkuru derhal değiştirilecekmiş….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder